Εξακύλινδρα VS τετρακύλινδρα Fendt: Άλλος κινητήρας, διαφορετικό σασί

Το 516 Vario είναι το πιο ισχυρό τετρακύλινδρο μοντέλο της Fendt, αποδίδοντας 163 ίππους, ενώ το εξακύλινδρο 700άρι αντιπροσωπεύεται εδώ από ένα 718. Άνιση ή μη η μάχη, θα το δείξουν οι παρακάτω αριθμοί.

Σύμφωνα με την Fendt, το μοντέλο 716 έχει ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη με το 516, οπότε η σύγκριση αυτών των δύο αδιαβάθμητης μετάδοσης τρακτέρ θα είχε ακόμη καλύτερο νόημα. Όμως η Fendt μπορούσε να δώσει μόνο το 718 για τη δοκιμή ενάντια στο 516, με τα δύο μοντέλα να έχουν μια διαφορά 20 ίππων.

718: Σχεδόν 1,6 τ. πιο βαρύ

Με μεταξόνιο 2,78 μέτρα, το εξακύλινδρο Vario 718 είναι 22 εκατοστά μακρύτερο από το τετρακύλινδρο Vario 516. Παρά το υψηλότερο κατά 1710 κιλά βάρος (8,310 κιλά), το 718 είναι ανώτερο όσον αφορά το ωφέλιμο φορτίο: χάρη στο μικτό βάρος των 12,5 τόνων, το ωφέλιμο φορτίο για το 718 είναι λοιπόν 4,190 κιλά.

Aκολουθήστε το mirmidones.gr σε facebook  instagram και YouTube

Ωστόσο, το 516 ζυγίζει 6.600 κιλά με μικτό βάρος 10.5 τόνους. Κάνοντας τα μαθηματικά, το ωφέλιμο φορτίο του είναι 3,9 τόνοι. Το μακρύτερο μεταξόνιο του 718 οδηγεί επίσης σε μεγαλύτερο κύκλο στροφής – 12,10μ αριστερά/11,90μ. δεξιά έναντι του 516 με 10,80μ /10,90μ αντίστοιχα.

Στην πραγματικότητα, είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθούν τα χαρακτηριστικά απόδοσης των δύο δοκιμαστικών τρακτέρ, καθώς η διαφορά ισχύος των 20 ίππων δεν είναι ανεπαίσθητη. Σε σύγκριση με το ημιαυτόματα New Hollands, παρατηρήθηκε ότι το turbo lag -η γνωστή καθυστέρηση στην απόκριση του τούρμπο- του τετρακύλινδρου T6.175 καλύφθηκε από το αδιαβάθμητο κιβώτιο στο 516 Vario. Το κιβώτιο του Vario είναι σε θέση να αντισταθμίσει τη χαμηλότερη ροπή στο χαμηλό εύρος.

Σύνοψη

Η διαφορά στη τιμή μεταξύ 716 και 516 δεν προσφέρει μόνο 2 κυλίνδρους παραπάνω. Οι 2.6 τόνοι μεγαλύτερης ικανότητας ανύψωσης του πρώτου και οι επιλογές τριών διαφορετικών υδραυλικών συστημάτων είναι σημαντικά.

Τα μηχανήματα της Fendt διαθέτει στην ελληνική
αγορά η εταιρεία KOUIMTZIS Group (2310/792222)

ΠΗΓΗ: www.agronews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.