Ηλεκτρικό λεωφορείο στη γραμμή Παγκράτι- Κυψέλη – Δοκιμαστική διαδρομή παρουσία του υπουργού Μεταφορών (video)

[ad_1]

Ένα ακόμη ηλεκτροκίνητο λεωφορείο, το πέμπτο κατά σειρά, ευρωπαϊκής τεχνολογίας 12μ Irizar ie tram, πραγματοποιεί δοκιμαστικά δρομολόγια στην γραμμή 2 Παγκράτι – Κυψέλη ο ΟΣΥ, προκειμένου να επιλεγεί το όχημα που θα ενισχύσει τον στόλο της υπηρεσίας.

Πρόκειται για το Irizar ietram της Irizar e-mobility, η οποία είναι θυγατρική της Irizar Group με έδρα στην Ισπανία. Το αυτοκίνητο ήρθε στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκης και έχει παραχωρηθεί στην ΟΣΥ ΑΕ για δοκιμαστικά δρομολόγια διάρκειας 4 εβδομάδων.

Μια μικρή δοκιμαστική διαδρομή πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο αμαξοστάσιο του Ρουφ, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

“Τον τελευταίο καιρό έχει μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να ενισχύσουμε τον στόλο των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρέπει να πάμε στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, επειδή όμως η ηλεκτροκίνηση είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο”, δήλωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε “δοκιμάζουμε τα λεωφορεία τα οποία στο μέλλον θα πάρουμε. Έχουμε εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Μέσα στο 2022 θα δούμε τα πρώτα ηλεκτροκίνητα που θα κυκλοφορούν στην Αθήνα”. Σύμφωνα με τον υπουργό μεταφορών, ο διαγωνισμός είναι για 200 – 250 ηλεκτρικά λεωφορεία.

Για την φιλική για το περιβάλλον τεχνολογία των νέων λεωφορείων μίλησε στην ΕΡΤ και ο Γιάννης Κεφαλογιάννης, υφυπουργός Μεταφορών.

“Συνεχίζουμε την σταθερή πορεία που κάνουμε για να ενισχύσουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς με τεχνολογίες φιλικότερες προς το περιβάλλον. Ως υπουργείο θέλουμε να ενισχύσουμε την ηλεκτροκίνηση και τις υποδομές με τεχνολογία αντιρρυπαντική”.

Δοκιμαστική διαδρομή ενόψει αλλαγής του στόλου

Υπενθυμίζεται πως οι δοκιμαστικές λειτουργίες των ηλεκτρικών οχημάτων εντάσσονται στο πλαίσιο της πρόσκλησης του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών προς τους κατασκευαστές προκειμένου να διαπιστωθούν σε πραγματικές συνθήκες οι δυνατότητες των οχημάτων ενόψει του διαγωνισμού για την πλήρη ανανέωση του στόλου των οχημάτων με λεωφορεία νέας τεχνολογίας φιλικά προς το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό.

“Είναι σχεδιασμένο με ένα εντυπωσιακό design. Θυμίζει τραμ, αλλά δεν είναι”, δήλωσε στην ΕΡΤ και την εκπομπή “Από τις έξι” ο Στέφανος Αγιάσογλου, διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΥ.

Οι μετακινήσεις με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα αποτελούν βασικό στόχο του υπουργείου Μεταφορών για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών στα αστικά κέντρα.

Το λεωφορείο Irizar ie tram είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο 100%, μηδενικών εκπομπών, πλήρως εξοπλισμένο με την τεχνολογία του Ομίλου Irizar στα ηλεκτρονικά του τμήματα, τα συστήματα επικοινωνίας και φόρτισης. Έχει την εμφάνιση ενός τραμ που συνδυάζει τη μεγάλη χωρητικότητα, την ευκολία πρόσβασης και την εσωτερική διαμόρφωση ενός τραμ με την ευελιξία ενός αστικού λεωφορείου.

Η τεχνολογία του Irizar ie tram βελτιστοποιεί τη ροή ενέργειας μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που εμπλέκονται στην ηλεκτροδότηση, όπως το σύστημα πρόωσης, η αποθήκευση μπαταρίας, το EBS και ο βοηθητικός εξοπλισμός.

Οι μπαταρίες υψηλής πυκνότητας και μεγάλης διάρκειας ζωής είναι μπαταρίες ιόντων λιθίου από την οικογένεια LTO (Lithium Titanate). Ο σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη 230 kW επαρκεί για να ικανοποιήσει τις λειτουργικές απαιτήσεις. Το σύστημα κλιματικού ελέγχου Hispacold, σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές, προσφέρει μια τέλεια ισορροπία μεταξύ της θερμικής άνεσης των επιβατών και της ενεργειακής βελτιστοποίησης που λαμβάνει η Irizar για το ηλεκτρικό της όχημα.

Η προσβασιμότητα και η ροή των επιβατών ενισχύονται περαιτέρω με έως και τέσσερις συρόμενες πόρτες, το ενσωματωμένο χαμηλό δάπεδο, τη διάταξη καθίσματος, την εσωτερική διανομή με φαρδύ διάδρομο, τη σήμανση στα καθίσματα που προορίζονται για αναπηρικές πολυθρόνες και / ή καροτσάκια, τις ακουστικές πληροφορίες αιτήματος στάσης, εγκατάσταση συσκευών επικύρωσης εισιτηρίων, ο σχεδιασμός της θέσης οδήγησης και η άνετη και εύκολη πρόσβαση.

[ad_2]

Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.