Ν. Αγγελίδης: Ο τουρισμός είναι υποδομές


«Δεν δίνουμε λιγότερο βάρους στους υγειονομικούς κινδύνους, αλλά η απόφαση που οδήγησε στο κλείσιμο του συνοριακού σταθμού δεν συνοδεύεται από άλλα επιχειρήματα τα οποία θα μπορούν να πείσουν εμάς και να καθησυχάσουν τον πληθυσμό ότι αυτή δεν είναι μια διάκριση σε βάρος της τοπικής κοινωνίας», δηλώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης, ο Νίκος Αγγελίδης.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» σημειώνει ότι: «δεν είναι δυνατόν να λες ότι υπάρχει βαρύ επιδημιολογικό φορτίο στην Βουλγαρία και για τον λόγο αυτό κλείνω τα σύνορα, αλλά επιλέγω να έχω ανοιχτό τον Προμαχώνα. Δεν μπορείς να παίρνεις ένα δυσβάσταχτο μέτρο για την οικονομία της περιοχής την ώρα που την ίδια στιγμή αφήνεις τους Έλληνες πολίτες να ταξιδεύουν ελεύθερα στην Βουλγαρία και να επιστρέφουν. Αυτοί δηλαδή δεν κολλούν και δεν μεταφέρουν τον κορονοϊο;»

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου για να μπορέσει η περιοχή να αναπτυχθεί τουριστικά πρέπει πρώτα να γίνουν σημαντικές υποδομές. «Ο τουρισμός είναι υποδομές. Χωρίς υποδομές δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, κάνεις και ζημιά», δηλώνει, κι αναφέρεται στο παράδειγμα της Αλεξανδρούπολης. «Η Αλεξανδρούπολη θα απογειωθεί. Πρότεινα να κάνουμε δίπολο Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη και να ενώσουμε τον ΚΑ με την Αλεξανδρούπολη και να παίξουμε αυτό το παιχνίδι μαζί. Μπαίνουμε στο άρμα της Αλεξανδρούπολης και των τεσσάρων κομβικών της σημείων: αεροδρόμιο, σιδηρόδρομος, λιμάνι, οδικό δίκτυο.» Μάλιστα σ’ αυτό το σημείο προσθέτει ότι θα πρέπει να έχουμε πάντοτε υπόψιν ότι με την μεγάλη άνοδο των «Ναυαρχίδων» της Περιφέρειας στον τουρισμό, Θάσος, Σαμοθράκη, Καβάλα, ωφελείται και η Ροδόπη. «Ας μην έχουμε αυτά τα κόμπλεξ» προτρέπει.

Αναφερόμενος, όμως, σε ολιγωρίες που δημιουργούν προσκόμματα στέκεται στην έλλειψη ενός αξιόπιστου οδικού δικτύου που θα ενώνει τα παράλια της Θράκης.
Τέλος, προτρέπει να μην κοπούν οι δημόσιες επενδύσεις. «Είναι έγκλημα το κόψιμο του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων , είναι οι δρόμοι, λιμάνια τουριστικά θέρετρα που πρέπει να γίνουν. Αν κοπούν τα μεγάλα έργα υποδομής, θα μοιράζονται χρήματα, αλλά δεν θα επιτευχθεί ανταγωνιστικότητα της περιοχής, δεν θα παράξουμε ποτέ φρέσκο χρήμα μέσα από το συγκριτικό μας πλεονέκτημα, που είναι ο τουρισμός.»

ρεπορτάζ-κείμενο-φωτογραφία: Μαρία Νικολάου

Μοιράσου το άρθρο:



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.