ΟΑΕΔ: Ανοίγει η πλατφόρμα των αιτήσεων για τα €718,165 σε εργαζομένους πυρόπληκτων επιχειρήσεων

Στις 12 το μεσημέρι ανοίγει η πλατφόρμα των αιτήσεων στον ΟΑΕΔ για το επίδομα σε εργαζομένους πυρόπληκτων επιχειρήσεων – Η διαδικασία

Ανοίγει σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, η πλατφόρμα για την έκτακτη εφάπαξ οικονομική ενίσχυση 718,65€ για τους πρώην εργαζόμενους πυρόπληκτων επιχειρήσεων μετά την έκδοση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης στο πλαίσιο των μέτρων του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για τη στήριξη των πολιτών και των επιχειρήσεων που επλήγησαν κατά τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές.

Συγκεκριμένα, κατόπιν της δημοσίευσης της ΚΥΑ 60509/16.8.2021 (ΦΕΚ B’ 3795/16.08.2021), χορηγείται έκτακτη εφάπαξ οικονομική ενίσχυση που αντιστοιχεί σε 45 βασικά επιδόματα ανεργίας (45 x 15,97 = 718,65€) σε κάθε έναν από τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις που καταστράφηκαν ολικά ή μερικά από τις πυρκαγιές και οι οποίοι κατέστησαν εξ αυτού του λόγου άνεργοι, ανεξάρτητα αν είναι δικαιούχοι της τακτικής επιδότησης ανεργίας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης αποτελεί η εγγραφή στο μητρώο ανέργων ΟΑΕΔ με κωδικούς TaxisNET ή ΟΑΕΔ. Για όσους κάνουν εγγραφή από σήμερα και ύστερα ο ΟΑΕΔ διευκρινίζει ότι θα πρέπει να επιλέξουν την κατηγορία «Διακοπή λειτουργίας λόγω ανωτέρας βίας (Πυρκαγιές Αυγούστου 2021)» ως την αιτία αναστολής της εργασιακής σχέσης.

Δείτε ΕΔΩ τη διεύθυνση για την εγγραφή στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τρία βήματα (gov.gr → Εργασία και ασφάλιση → Ανεργία → Έκδοση δελτίου ανεργίας)

Μετά την εγγραφή, οι δικαιούχοι θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για την έκτακτη εφάπαξ οικονομική ενίσχυση με κωδικούς TaxisNET ή ΟΑΕΔ και να επισυνάψουν βεβαίωση μερικής ή ολικής καταστροφής της επιχείρησης, ή τουλάχιστον έγγραφο με τα στοιχεία της επιχείρησης (ΑΦΜ, Επωνυμία, Διεύθυνση), καθώς και αριθμό τραπεζικού λογαριασμού (IBAN).

Δείτε ΕΔΩ τη διεύθυνση για την αίτηση όπου θα ακολουθήσετε τη «διαδρομή» (gov.gr → Πολίτης και καθημερινότητα → Φυσικές καταστροφές → Πρόγραμμα έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης εργαζομένων σε επιχειρήσεις-εργοδότες με έδρα σε πυρόπληκτες περιοχές)

Στην αίτηση θα πρέπει να αναγράφονται τα εξής στοιχεία:

α) Το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του δικαιούχου.

β) Στοιχεία ταυτοπροσωπίας.

γ) Ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής του Ασφάλισης (AMΚΑ).

δ) Ο Αριθμός του Φορολογικού του Μητρώου (ΑΦΜ).

ε) Ο αριθμός λογαριασμού σε μορφή IBAN οποιασδήποτε εμπορικής τράπεζας που δραστηριοποιείται στον ελληνικό χώρο, συμπεριλαμβανομένου και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

στ) Οποιοδήποτε πρόσφορο στοιχείο δημόσιας αρχής, στην οποία εργαζόταν ο δικαιούχος, από το οποίο να προκύπτει η ολική ή μερική καταστροφή της επιχείρησης του εργοδότη.

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η προσκόμιση του ανωτέρω δικαιολογητικού, η ολική ή μερική καταστροφή της επιχείρησης του εργοδότη θα διαπιστώνεται από Έκθεση Επιτόπιου Ελέγχου των αρμοδίων Υπηρεσιών ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ της πληγείσας επιχείρησης (έδρα ή υποκατάστημα).

Η καταβολή θα γίνει, μετά τον έλεγχο και έγκριση των αρμοδίων Υπηρεσιών ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ του τόπου εργασίας τους.

Η λήξη της καταβολής ορίζεται σε 60 ημέρες από την ημερομηνία έναρξης καταβολής της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης.

ΠΗΓΗ: www.tromaktiko.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.